E-POE TINGIMUSED

ÜLDTINGIMUSED

  1. Müügitingimusi veebipoes OliverMartin.ee reguleerib Mardikas ja Põrnikas OÜ (edaspidi OliverMartin veebipood), registrikood 1952562, aadress Maakri 36, Tallinn, Harjumaa 10145, panga rekvisiidid LHV EE077700771002727678, BIC/SWIFT: LHVBEE22 Bank code: 689 ja Swedbank EE022200221067295996, BIC HABAEE2X
  2. Lisaks väljatoodud tingimustele kehtivad OliverMartin veebipoes ostu-,müügi- ja tagastustehingutele Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
  3. OliverMartin veebipood jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja/või hindades ning need kajastatakse OliverMartin.ee veebilehel
  4. OliverMartin veebipoel on õigus tellimusest taganeda kui tooted on lõppenud, sel juhul tagastab OliverMartin veebipood kliendile raha viivitamatult ja annab teada sama toote uue tarneaja, kui võimalik, või asendab teise tootega samas vääringus, vastavalt kliendi soovile.

 

HINNAD

  1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Hinnad on eurodes. Allahindluse korral on uus hind toote juures märgitud ja vana hind mahakriipsutatult samuti. Allahindlusprotsent on toote juures välja toodud värvilisel lindil, et oleks kergemini märgatav.
  2. Kauba kohaletoimetamine on tasuta kui ostukorv ületab 50 eurot, kui ostukorvi summa on väiksem, rakendub saatekulu vastavalt valitud tarnijale.
  3. Saatekulu summa lisatakse automaatselt ostukorvi üldsummale arvestades ostukorvi summat ning on tellimusepõhine.
  4. Saatekulu tuuakse kinnituslehel eraldi välja koos käibemaksuga.

 

TELLIMUSE VORMISTAMINE

  1. Toote puhul, mida soovid osta, vali sobiv suurus vajutades suuruse kastile toote juures ja lisa ostukorvi, vajutades nuppu „Lisa ostukorvi“.
  2. Kui oled ostlemise lõpetanud, mine ostukorvi vajutades lehe üleval paremas nurgas olevale ostukorvi ikoonile. Sealt saad valida, kas soovid kohe vormistada tellimuse või valid valiku Ostukorv. Ostukorvi sisenedes saad üle vaadata oma valikud ja soovi korral neid muuta.
  3. Tellimuse vormistamine koosneb neljast etapist: Andmed, kohaletoimetamine, makseviis ja kinnitamine.
  4. Andmete lehel küsitakse sinu nime, meiliaadressi ja telefoninumbrit, et saaks sind teavitada kui pakk on pakiautomaadis.
  5. Kohaletoimetamise lehel saad sa valida endale sobiva tarnija.
  6. Makseviisi lehel palutakse sul kõigepealt nõustuda e-poe tingimustega linnutades vastav kast ja seejärel saad tellimuse kinnitada. Makseviisi lehel on äratoodud kogu arve, koos toodete piltide ja infoga. Samuti on äratoodud kogu ostukorvi maksumus koos käibemaksu ja kohaletoimetamise tasuga kui ostukorvi maksumus jääb alla 50 euro. Arve saadetakse ka e-mailile pärast makse edukat sooritamist. Kui oled registreerinud end kliendiks siis on Minu konto lehel näha kõik eelnevad ostud ja arved on allalaaditavad pdf formaadis.
  7. Pärast tellimuse kinnitamist avaneb dialoogiaken kus saad valida maksmiseks endale sobiva panga, vajutades panga logoga lingile. Registreerunud kliendina saad Minu konto lehel jälgida tellimuse staatust.

 

TARNETINGIMUSED

  1. Kui tellimus on kinnitatud ja maksekinnitus on meieni jõudnud, täidame sinu tellimuse 1-3 tööpäeva jooksul, postitades paki sinu poolt valitud pakiautomaati. Kui su tellitud kaup jõuab postiautomaati, teavitame sind e-mailiga. Kui oled registreerunud klient saad jälgida ostu täitmise kulgu, minnes menüüsse Minu konto->Minu tellimused, siis on tellimuse olekuks "Postis".
  2. Saatekulud, kui tellimus on alla 50 euro, on järmised:

Itella Smartpost 3€

Omniva pakiautomaat 3.50€

DPD Pickup 3.70€

 

TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

  1. Sul on õigus tagastada ja/või vahetada ostetud kaup 14 päeva jooksul.
  2. 14 päeva loetakse alates kauba kättesaamise päevast.
  3. Palun veendu, et kaup on kasutamata ja sildid küljes.
  4. Kauba tagastamiseks/vahetamiseks avalda meile soovi e-mailile, et teaksime oodata kaupa tagasi ja pane kaup teele 14 päeva jooksul.
  5. Kui kaup on jõudnud meieni, tagastame ostutehingust tulenevad tasud sulle viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul või saadame teele asendustoote, vastavalt avaldatud soovile.
  6. Toote asendamisega või tagastamisega seotud saatekulud kannab OliverMartin veebipood.

 

VÄÄRAMATU JÕUD

OliverMartin veebipood ei vastuta sulle tekitatud kahjude eest või kauba kohaletoimetamise viivituse eest kui see on tingitud asjaoludest, mida OliverMartin veebipood ei saa mõjutada ega ette näha.

 

PRIVAATSUSPOLIITIKA

Andmeid sisestades ja müügitehingu juures poe tingimustega nõustudes annad sa OliverMartin veebipoele õiguse koguda ja töödelda oma isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, e-postiaadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kättetoimetamiseks. OliverMartin veebipood ei avalda sinu andmeid kolmandatele osapooltele, kui see ei ole seadusega nõutav või kauba tarnimiseks vajalik. Mardikas ja Põrnikas OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

 

E-poe tingimustega nõustudes annad oma selgesõnalise nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks. Sul on õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta. Töödeldavad isikuandmed on eelkõige kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber.

 

Sul on õigus:

 

Sul on õigus esitada andmete töötlemisega seoses kaebus Andmekaitse Inspektsioonile http://www.aki.ee/. Andmete töötlemisega seotud küsimuste ja nõuete korral palume meiega ühendust võtta e-maili kaudu, telefoni teel või tulla meie kontorisse kohale.

 

PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

 

  1. Kui kaubal, mille oled soetanud OliverMartin veebipoest esinevad puudused, lõpeta selle toote kasutamine ja saada meile e-kiri, kus on sinu nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote mittevastavuse kirjeldus või lihtsalt helista meile.
  2. Puudusega toote parandamise või asendamise lepime omavahel kokku vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele.
  3. Sinu kirjale vastame esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.
  4. Kui me kuidagi kokkuleppele ei peaks jõudma on sul õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole, kuid OliverMartin veebipood teeb endast kõik oleneva, et jõuaksime sulle sobivale kokkuleppele.